![]() |
KAJIAN PENILAIAN PRESTASI PERKHIDMATAN PENCAPAIAN KEPADA PIAGAM PELANGGAN BAGI TEMPOH JAN 2024 HINGGA JUN 2025 MAJLIS PERBANDARAN PONTIAN |
BIL |
JANJI |
MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN |
TIDAK MENEPATI TEMPOH MASA/ STANDARD PIAGAM PELANGGAN |
JUMLAH PERKHIDMATAN |
||
JUMLAH MENEPATI STANDARD |
% MENEPATI STANDARD |
JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD |
% TIDAK MENEPATI STANDARD |
|||
P14 |
Aduan bagi kategori biasa diselesaikan dalam tempoh 15 hari bekerja. |
293 |
83 |
58 |
17 |
351 |
P15 |
90% aduan pelanggan dibuat pengesahan dalam tempoh 1 hari bekerja. |
518 |
100 |
- |
- |
518 |
|
JUMLAH KESELURUHAN |
2641 |
99 |
58 |
1 |
2699 |